6 CONSIGLI DI SURVEYING DI SICUREZZA DA UN PROFESSIONISTA DI CONTROLLO D'ACCELLU

SICUREZZA E SANITÀ
A sicurità hè sempre u nostru primu passu in tuttu ciò chì facemu. Prima di fà una indagine per u cuntrollu di l'uccelli, assicuratevi di avè tuttu u PPE chì avete bisognu per u travagliu. U PPE pò include a prutezzione di l'ochji, guanti di gomma, maschere di polvera, maschere di filtru HEPA, copre per scarpi o stivali di gomma lavabile. Un vestitu TYVEX pò esse cunsigliatu per l'esposizione prolongata à l'excrementi d'uccelli, uccelli vivi è morti.
Quandu sguassate i detriti di l'uccelli, u vostru primu passu hè di chjappà l'area affettata cù una suluzione sanitizzante. Per u megliu risultati, aduprate un pulitore microbiale d'uccelli marcatu per a rimozione di caduta d'uccelli. Quandu i detriti cumincianu à diventà secchi, immergete di novu cù u disinfettante. Procedi à saccu i detriti d'uccelli eliminati è sguassate bè.
Prima di rientra in u vostru veiculu, sguassate è saccheghja i vostri vestiti è i scarpi chì ponu esse entrati in cuntattu cù i detriti d'uccelli è u disinfettante. Lavate a robba affettata separatamente da a vostra altra lavanderia.
L'uccelli ponu trasmette più di 60 malatie chì ponu infettà l'omu per via inalazione, dermica, orale è oculare. Precauzioni di sicurità adattate ponu aiutà à prutege voi, a vostra famiglia è u publicu da e malatie transmissibili sparse da l'uccelli.

SONDAGE
L'indagine per u cuntrollu di l'uccelli hè diversu da a maiò parte di l'altri pesti chì avemu trattatu. Cerca i nidi, i detriti è l'excrementi. Pruvate à ristrette e zone à trè punti di cuntrollu principali. A maiò parte di l'acelli di pesti volaranu è finu à perch. I primi milla metri quadrati in un edifiziu sò tipicamenti induve vede l'uccelli chì si nidificanu. Dumandate quantu tempu l'acelli sò stati una preoccupazione. Chì hè statu pruvatu in u passatu? Raccoglie l'infurmazioni è lasciate chì a prospettiva sapi chì tornerete cù parechje soluzioni.

BIOLOGIA
A biologia hè assai impurtante quandu offre suluzioni per cuntrullà l'acelli pesti. Sapendu u ciculu di vita, a ripruduzzione, l'abitudini alimentari sò tutti assai impurtanti. Esempiu: I palummi anu 6 - 8 clutch per annu. Dui ova per clutch. In un ambiente urbanu, i palummi ponu campà finu à 5 - 6 anni, è finu à 15 anni in cattività. I palummi tornanu à u locu di a so nascita per creà un nidu. I palummi sò cummensali è piacenu à nutriscia di granu, sementi è cibi umani scartati. Sapendu a biologia di l'uccelli è i mudelli di vita aiutanu à offre suluzioni chì sò efficaci.

SOLUZIONI CONSIGLIATE
I barrieri fisici sò a suluzione di megliu pratica per mantene in modu efficace l'uccelli fora è fora di l'edificazioni. Rete installata currettamente, pista di scossa, filu d'uccelli, AviAngle o spikes pruduceranu i migliori risultati. In ogni casu, se l'acelli anu nidificatu in l'area, ùn offre micca spicchi chì l'acelli creanu nidi in i picchi. Spikes sò più efficaci quandu sò stallati nantu à a superficia prima di nidificazione.

SOLUZIONI ALTERNATIVE
Soluzioni alternative efficaci includenu i dispositi sonichi, i dispositi ultrasonici, i laser è i dissuasori visuali. Se l'acelli sò nidificate, i nidi devenu esse eliminati è i zoni sanitizzati prima di installà suluzioni alternative. I dispositi elettronici devenu esse stallati è mantinuti da un Prufessiunali Wildlife, PCO, dedicatu, tecnulugicu di serviziu espertu. Cambià i paràmetri è osservà l'attività di l'uccelli hè chjave per trasfurmà l'acelli da e zone infestate. Hè ricumandemu di cambià i paràmetri ogni settimana per e prime 4 - 6 settimane è mensili dopu. Questu impedisce chì l'acelli ùn si acclimate à u dispusitivu. Certi dispusitivi sò assai efficace nantu à spezie specifiche; certi spezii, cum'è swallows è vultures, ùn sò micca affettati da i dispositi sonichi o ultrasonici.

OFFRENDU SOLUZIONI E FARE RACCOMANDAZIONI
Fate chì tutti quelli chì saranu parti di a suluzione di cuntrollu di l'uccelli facenu parte di a vostra riunione di pruposta. Offre a suluzione di megliu pratica - barriere fisiche - è esse pronti cun un pianu detallatu per offre e soluzioni alternative. Trattamentu spot cù Bird Wire, Shock Track, Netting, in cumminazione cù i dispositi elettronici pò esse assai efficace. Quandu offre suluzioni per un edifiziu induve e porte sò aperte per longu periodi di tempu, e barriere fisiche, reti, sò spessu cunsigliate per include laser, dispusitivi sonichi è ultrasonici per scoraggià l'uccelli curiosi foraggiatori di volà.

RACCOMANDAZIONI DI FOLLOW-UP
Avete vintu u travagliu, suluzioni installate, chì hè dopu? Inspeccionà e barriere fisiche dopu a stallazione hè assai impurtante. Verificate i turnbuckles nantu à i cavi di rete, inspeccionà i danni in a rete da i camioni di furchetta, verificate i caricatori in u sistema di scossa, inspeccionà u filu di uccelli per danni. Altri fornitori di servizii, HVAC, pittori, roofers, etc., in ocasioni tagliate à traversu a rete, u filu d'uccelli, disattivate u sistema di traccia di scossa per fà u so travagliu. L'ispezioni di seguitu aiutanu u cliente à mantene un ambiente senza uccelli. L'ispezioni di seguitu sò un bonu modu per cultivà a vostra attività, uttene riferimenti è custruisce una reputazione solida.


Tempu di post: 17-Sep-2021