COME PROTECTU PANNELLI SOLARI DA PEST

Ùn si negà chì u mondu sanu si move versu suluzioni di l'energia solare. I paesi cum'è a Germania si riuniscenu più di u 50% di i bisogni energetichi di i so citadini esclusivamente da l'energia solare è sta tendenza cresce in u mondu. L'energia solare hè oghji a forma di energia più prezzu è abbundante in u mondu, è solu i Stati Uniti sò prughjetti di ghjunghje à 4 milioni di installazioni solari da u 2023. Cume a spinta per l'energia sustinevule cuntinueghja à cultivà, una preoccupazione chì sfida i pruprietarii di pannelli solari hè cumu per fà. riduce i bisogni di mantenimentu è riparazione per l'unità. Una manera chì questu pò esse realizatu hè di prutezzione di i pannelli solari da e pesti. Fatturi ambientali, cum'è a terra, a polvera, a sucietà, l'excrementi d'uccelli, i licheni è l'aria salina diminuiranu a capacità di i vostri pannelli solari à travaglià à u so pienu potenziale, purtendu à un aumentu di e vostre fatture di energia è annullendu cusì u benefiziu di u vostru investimentu.

U danni di pesti à i pannelli solari hè un prublema particularmente caru. Squirrels chì masticanu i filamenti è l'uccelli chì si appoghjanu sottu à i pannelli ponu accumpagnà i costi di mantenimentu è di riparazione se u prublema ùn hè micca trattatu bè. Fortunatamente, ci sò misure preventive chì ponu aiutà à prutezzione di i pannelli solari da e pesti.

L'esperti in u cuntrollu di pesti vi diceranu chì a megliu pratica hè di installà una barrera fisica per escludiri i pesti indesiderati da a zona trattata. Assicurendu chì u cablaggio hè inaccessibile à l'acelli di pesti è i roditori prolongà a vita di a vostra unità solare è diminuite a quantità di mantenimentu necessariu per mantene u funziunamentu.

U sistema di prova di uccelli di pannelli solari hè statu cuncepitu apposta per questu scopu. U sistema protegge in modu sicuru u cablaggio di u pannellu solare senza dannà o annullà a garanzia di u pannellu. U kit include 100 piedi di rete durable è clips (100 o 60 pezzi). A maglia hè fatta d'acciaio inox o galvanizatu cù un revestimentu di PVC protettivu, chì hè resistente à a degradazione UV è a corrosione chimica. Quist'annu, i clips di nylon protetti UV anu un novu disignu chì hè laudatu da installatori prufessiunali.

L'operatori di cuntrollu di pesti è l'installatori prufessiunali cunsiglianu stu pruduttu cum'è una precauzione essenziale per prutege i pannelli solari da e pesti. Se vulete riceve una mostra gratuita di u Solar Mesh Guard Kit, cuntattateci àmichelle@soarmesh.com;dancy@soarmesh.com;mike@soarmesh.com


Tempu di post: 17-Sep-2021